søndag 10. november 2013

Biancas første lille spor

Ja, Stian, nå har Bianca gått sitt første spor! :-) Det var i mørket nå i kveld, så jeg fikk dessverre ikke filma. Gjorde det akkurat som jeg hadde lært; tråkk ned et område på en halv ganger en halv meter, strø godbiter (pølse) på denne og gå ut fra denne firkanten med "musesteg" med en godbit i hvert fotavtrykk. 4-5 meter langt. Bianca jobbet veldig iherdig på det vesle sporet, og kom til sporslutt der jeg hadde strødd mange pølsebiter igjen.

Ellers dagens kommentar fra størstejenta: "Bianca er egentlig mye roligere i hus nå enn da vi fikk ho..." Det må vel bety at høflighetstreningen virker? :-)

Cindy kom hjem fra fire dagers jakttur. Neste helg skal vi være med på NM i freestyle og HTM. Vi er ikke gode i HTM, men jeg tenkte det var god trening. Men når jeg ser at vi er bare tre stykker med i HTM og mange av de beste ikke kommer, så blir jeg litt i tvil om det er rett å stille. Virker som folk i miljøet tenker at man må ha et visst nivå for å melde seg på, til tross for at det er åpen for alle som vil... Og vi har jo ikke førstepremie i kl1 engang... :-P Skjemmer vi oss fullstendig ut nå? Vel, da får vi bare gjøre det, for jeg melder ikke avbud nå - jeg synes vel egentlig ikke at terskelen for å melde seg på skal være så høy. Vi må bruke all mulighet til å vise fram sporten vår! :-)

1 kommentar:

  1. Det er bra, Tina:-) Spor er gøy og alltid god trening. Neste gang filmer du, sant:-)

    SvarSlett